Szürke ló foltjai

Mit tegyünk ha sárgás foltos a szürke lovunk? Konkrétan szerintem nézzünk félre, de ha mégis zavarja a kilátásunkat a sárgás folt, megpróbálkozhatunk némi zsiványsággal ez ügyben. Pl én most a homokban fetrengésben bízom, mármint, hogy egyik nap megfetreng a fedeles homokjában, amiben persze némi fűrészpor is leledzik, másnap kikefél és tátám, azt azért nem állítom hogy eltűntek, de azért halványodtak. Vagy pl. jó még a foltosodása szerintem a viz és WU2 is. (jajj ne üssetek amiért nem lósampont használok könyörgöm) de ezt meg még azért nem próbáltam mert a patamosáson túl nem jutottunk még, azt is zsigerileg gyűlölte. Szóval jönek az aranyos rózsaszín kislányok lovazni ( testvérpár) és én szeretnék nekik egy igazán szép, kitisztított, fénylő szőrű Zafírt prezentálni, de eddig még nem és nem sikerült. Itt van mindjárt ez a horzsakő dolog is. A Decathlonban láttam, majdnem meg is vettem mikor eszembe jutott hogy féláron megkapom a drogériában mint sarokreszelő kő. Ok de aztán meg elfelejtettem és azzal vigasztaltam magam hogy ugyis csak kikoptatná a szőrit. Azt a szép foltosat... 

Volt valami fórumon valaki aki a szőnyegtisztítót javasolta. Hát én félnék hogy ekcéma lesz annak a vége, és még szőre se marad ami foltos legyen( bár ami igaz az igaz, a bőrét könnyebb tisztítani, csak egy nedves szivaccsal körbetörlöm és készen van). Még régebben próbáltam egy régi régi pónimon a szénport. Sajnos mikor megázott kissé fekete levet eresztett ami sokat rontott az eredményen, mert az addig sárga foltos ló fekete csíkos lett. Elmehetett volna zebrának is.

A tesztelés még várat magára, mert alig volt időm az elmúlt héten kimenni, de tutira még a tél előtt megejtem a próbálgatást!